woensdag 28 oktober 2015

Drukke dag en mooie foto's

Sean had vandaag 'de doos' bij en er zaten.......dinosaurussen in! 
Wat leuk! Want wist je al dat wij dino's heel bijzonder vinden? =)

Hij benoemde ze, maakte groepjes en had een boek bij waar we heel leuke dingen in konden zien.
Hoe groot dino's waren (want ze zijn nu dood maar we kunnen wel nog knoken vinden ;) En dat kwam niet van mij...), we zagen foto's en tekeningen van tanden ... Er was ook ruimte voor vragen en opmerkingen. Heel erg bedankt Sean en goed gedaan.







Na de ronde kwam Carmen ons roepen, want het was al tijd voor foto's! 
Ik kan nog niets laten zien maar ik weet wel dat iedereen heel erg mooi gelachen heeft. Ik ben nieuwsgierig om de prints te zien.


Ook was Nath in de klas vandaag. Ze kwam eens kijken hoe het met ons gaat en bracht heel wat nieuw speelgoed mee. Leuk om je nog eens te zien Nath!


We werkten in de hoeken maar lieten de planning vandaag een beetje los. Want er was ook nog de klasfoto's, de foto's met broers/zussen/...






Ze konden we zoeken naar de juiste spinnen voor de webben.









We telden nog eens hoeveel poten een spin heeft.


En tekenden het juiste aantal op onze eigen spin.








Nadien mochten we weven, maar we hebben nog veel werk =) Dat is voor morgen!





We sloten af in de afsluitronde en toen was het al tijd om naar huis te gaan!
Vraag ook even of je zoon/dochter alles weer thuis heeft? Want ik vind elke dag veel spullen in de klas, die vergeten worden (ondanks geheugensteuntjes ;)). 

Morgen nog eens soep in de klas (voor wie betaalde) ten voordele van de zeeklasse.

Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten