maandag 10 februari 2014

Puzzelen, vrije teksten en contractjes af.

Ik was blij om vanmorgen bijna iedereen terug te zien in de klas.De praatronde werd uitgesteld tot na de speeltijd want de mannen van de ramen waren vanmorgen nog aan het boren dus praat dat niet zo gemakkelijk. We zijn na de aanwezigheden en een kort gesprekje meteen aan het werk gegaan.
Op tafel lagen heel wat puzzels. Deze week wil ik nog eens nagaan wie hoeveel stukjes kan maken. Spannend :-)
Dan hebben we ook verder gewerkt aan de contractjes en de meiden gingen zelf maskers maken.

















Na de speeltijd mocht kapitein Kaat de kalenders in orde brengen en de knijpers nemen , en Yannina was onze eigen Jill Peeters vandaag ;-).Na de praatronde nog even verder gewerkt en het was al weer snel middag.


























Namiddag was Lien in de klas ipv donderdag namiddag (omdat ze ook nog enkele uren in een andere school heeft). We hebben dan in groepjes gewerkt. Bij Lien hebben ze rond de begrippen meer/minder, meeste/minste gewerkt. Ze moesten blokjes wegdoen en bijleggen... Bij mij mochten ze aan hun vrije teksten werken, omdat het door mijn ziek zijn vrijdag niet gebeurd was.





Na het eten heb ik op verzoek nog een liedje opgezet op aanvraag. Ik zeg niet welk, maar raden jullie het ? Tip: kijk maar eens goed naar die armen :-)





Tijdens de afsluitronde hebben ze met enkele ons onderzoekje ivm de voertuigen eens getoond en uitgelegd aan Ilyana en Lina, want zij waren en vorige week niet omdat ze ziek waren. En de 2 dames zagen dat het goed was.


Morgen mag Emre een boekje meebrengen voor de boekenronde. en ik denk dat het iets over dino's gaat worden, nietwaar Emre ? :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten