vrijdag 22 maart 2013

Paasmandjes en in de wolken.

Vandaag gestart met een praatronde en Kaat was vandaag de kapitein.






Dan hebben we nog even gespeeld in de hoeken vooraleer we iets gingen eten.



Na de speeltijd zijn we in de refter samen met de kleuters van Kristie een paasmandje gaan maken. Het zijn hele mooie resultaten. Laat de paashaas nu maar komen ;-)
















Namiddag was het dan tijd om naar de C mine te gaan voor een toneelvoorstelling 'In de wolken '. Wat was dat mooi. De kleuters moesten zelfs de acteurs helpen om tot in de wolken te geraken.We zijn samen gegaan met de kleuters van Ann en die van Sledderlo. Voor mij een leuk weerzien met de kleuters van mijn vorige school.





























Tijdens de afsluitronde hebben we het toneelstuk nog even besproken en heb ik uit het boek van Jade voorgelezen. Het was het sprookje van Roodkapje.
Ik wens jullie allemaal een super weekend en tot maandag.
PS : kunnen jullie misschien allemaal wat reservekleren meegeven aub ? Voor als er een ongelukje gebeurt :-)Van wie ik het al heb , toppie !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten