donderdag 25 februari 2016

Onderzoek vastleggen

Vanmorgen had ik zelf foto's bij. Ik had de foto's van ons proefje gisteren afgedrukt. We hebben ze nog eens overlopen en beschreven wat we precies gedaan hadden.

Ook Robin had "foto's" bij, zei ze. Het waren tekeningen van prinsessen. Maar we konden er iets leuk mee doen, ze van groot naar klein / klein naar groot sorteren. 





Onze vrije werktijd:






Lana bracht vandaag papieren figuurtjes mee. Ze gingen er met plezier mee aan de slag. Ook de tekeningen van Robin leende zich voor een creatief poppenspel.







We probeerden zelfstandig ook onze 'ballon auto' uit.















Wat we deden, moesten we ook vastleggen. Samen knipten we de foto's uit die ik had uitgeprint. 
We plaatsten ze in de juiste volgorde, plakte ze op en de kinderen vertelden mij wat ik erbij moest schrijven.











Ilyana en Thieme (van het eerste leerjaar) kwamen op bezoek, zij hadden een lat bij van 1 meter. Ze wilden graag meten/weten wie van ons allemaal groter/kleiner was dan één meter ;)





We sloten de voormiddag af met 'een showke'.





Namiddag was er rode werktijd:










We sloten af met een verhaal.
Morgen is er weer Hoelahoep en gaan we turnen.

Tot morgen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten