dinsdag 2 februari 2016

De boekenronde van Ensar

Deze morgen bracht Ensar een boekje mee, hij stelde het heel trots aan ons voor.
Het ging over het milieu en milieu bewust leven. We hadden dus heel interessante en leerrijke gesprekjes deze morgen. Goed gedaan Ensar en dankjewel! 




VWT:




Aurelio nam er onze kleine telposter bij en begon spontaan te tellen, te vergelijken... Knap hé?











Samen met Loris ging het verder en werd het een heus tel-spel. Wie heeft meer/minder? Hoeveel hebben we er nog nodig? ...






Na de speeltijd had ik een bespreking en was Karolien even bij ons in de klas. 
Toen ik weer terug was, begonnen we met om de beurt een kind-tekening te maken bij mij.








Tijdens de afsluitronde bespraken we wat we allemaal hadden gedaan. 
Pauline en Tuana wilden ons graag een verhaal vertellen.



Ze zongen eerst een gek liedje!



En toen vertelden ze ons een prachtige vrije tekst bij hun bouwwerk. SUPER knap meisjes! 




Namiddag was er klasraad en las ik een verhaal voor, voor we gingen turnen.


Morgen mag iedereen, die dat wil, verkleed naar school komen! 


Iedereen in KO2 heeft een enveloppe meegekregen van het CLB. Gelieve deze zo snel mogelijk in orde te brengen en mij te bezorgen in persoon, of in onze dropbox in de klas. 


Morgen geen doos, we hebben veel op de planning staan =) Tot morgen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten