dinsdag 1 maart 2016

Ons eerste Warhol groepswerk

Vanmorgen had ik een boek bij voor de boekenronde; Het was het verhaal van een dromerige Salvi, die later opgroeide tot de bekende: Salvador Dali =) 


Nadien een aanvulling aan onze crea-hoek: snippers plakken met nadien een kopie erop, zoals een werk van Warhol. 


Er is ook extra inspiratie te vinden in onze bouwhoek:


Aan de licht-/ en zandbak:


Natuurlijk konden we ook vrij schilderen vandaag! Er hangen een aantal kunstwerken op in de crea-hoek. Misschien kunnen ze ons inspireren?!













We begonnen aan ons Warhol werkje! We gaan namelijk enkel groepswerken maken. Dit is er alvast eentje van. De kinderen kwamen bij mij, tekenden een hand na, die knipte ik uit. Nadien zwarte verf op onze handpal en een afdruk maken. Het ziet er alvast heel leuk uit!






"Anouk! Wij hebben dit gekke huis gemaakt!" Ik zag naast een ontwerp van Gaudi ook de Eiffeltoren passeren, knap bezig!








Ziet er niet slecht uit hé? =)



Namiddag bekeken we samen hoeveel 'warme bolletjes' er in ons potje konden vandaag, las ik het boekje van Robin voor, speelden we een bewegingstussendoortje en gingen we turnen. 

Op naar de volgende dag! =) Tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten