vrijdag 22 januari 2016

Ijsonderzoek en ateliers

Vanmorgen Hoelahoep: Ijsbloemen - heel leuk! We zagen wat we al wisten, dat water ijs wordt als het vriest. Maar als we er verf bijdoen, zouden we kunnen ijsverven of de ijsblokken als gekleurde blokken gebruiken om te bouwen. We nemen het mee naar de toekomst ;) 


Vrije werktijd:







Een voorleesmarathon:









Nieuwe fashion items:








We stelden het blad van ons ijsonderzoek op. Ik zocht de juiste letters, de meisjes stempelden alles zelf, ook de foto's plakten ze zelf op:




Heel veel post! Voor iƩdereen een brief - YES!





Een diepe zee? Ik hoor meer en meer praten over Ariel. We houden het in het oog ;)










Toevallig de letters van 'mama' in het Engels ('mom') gevonden en aan mij laten zien - ze was verrast =D



We sloten op tijd af, overliepen de afgelopen week, bekeken de 'opruim poster', verdeelden de post en blikten al even vooruit.

Op maandag zal ik zelf niet aanwezig zijn. Ik heb dan een bijscholing i.v.m. EHBO (de eerste van de 3 maandagen dat ik er naartoe moet). Maar Karolien zal dan de klas overnemen en goed verzorgen =) 

Onderaan enkele foto's van het drukatelier van de groten. Voor de foto's van Ann en mijzelf, kan je best op Ann haar blog een kijkje gaan nemen.

Een heel fijn weekend! En voor mij, tot dinsdag!














Geen opmerkingen:

Een reactie posten