donderdag 30 juni 2016

Dikke zoenen xxx

We hielden vandaag ons laatste feestje, voor Alexy deze keer.
Tekenen, zingen, een wens doen, kaarsjes uitblazen en genieten van een heerlijke cupcake met fruitsap of melk. Om ons te verrassen bracht hij zelfs al knutselmateriaal mee voor volgend schooljaar. Dankjewel lieve Alexy en geniet van je verjaardag deze zomer xxx!

Wij aten vandaag nog een ijsje, omdat ons 'doe iets lief' -potje helemaal vol was. Knap van ons hé!
Ik las nog een laatste keer een verhaal door, we vertelden elkaar nog eens van alles en nog wat en toen was het tijd om afscheid te nemen...

Mijn lieve kleuters, wat een prachtig jaar... Ik heb genoten van élk moment met jullie; tijdens elke lach, traan, verhaal, verzinsel, spel en zelfs toen mijn oren op springen stonden =D 
Jullie hebben mijn hart gestolen en zullen daar voor altijd wonen... Veel liefs xxx en een mooie zomer gewenst! Ik wens jullie een prachtige toekomst toe.

Ook een hartelijke dankjewel aan alle ouders, grootouders ... voor al de samenwerking, hulp en babbels...! Ook jullie zijn top =)















































1 opmerking:

  1. Dank je wel juf Annouck voor je geweldige bijdrage en liefde voor de kindjes. Mijn kleindochter was bij jou in super goede handen en was altijd vol lof en liefde over jou. Ik wens je een welverdiende vakantie toe. Omi van Merel, Fabienne

    BeantwoordenVerwijderen